Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

1. INTRODUCERE

 

  • Suntem o Platforma creata special pentru a veni in intampinarea nevoilor dumneavoastra de curatenie.
  • Astfel, prin intermediul Platformei noastre online, echipa noastra ofera servicii profesioniste, axandu-se pe doua directii, respectiv curatenia de intretinere si curatenia generala, ambele fiind asigurate de supereroi special instruiti in domeniu, care actioneaza cu respectarea principiilor de confidentialitate, discretie si eficienta.
  • Vrem sa fim siguri ca devenim un partener constant si de incredere pentru fiecare Client al nostru, motiv pentru care calitatea muncii noastre este foarte importanta.
  • Prezentul document stabileste termenii si conditiile care reglementeaza utilizarea acestui site web, precum si achizitionarea de servicii de curatenie prin intermediul site-ului nostru.
  • Va rugam sa cititi acest document inainte de a utiliza acest site web.

 

2. INFORMATII GENERALE

 

A. ADMINISTRATORUL SITE-ULUI

 

Site-ul https://instahouse.ro/ este administrat de catre Societatea INSTAHOUSE SHARING SOLUTIONS SRL, cu sediul in Satul Ghermanesti, Comuna Snagov, Strada Nicopole, Nr. 52F, Mansarda, Jud. Ilfov, avand Numar de inregistrare in Registrul Comertului J23/1223/2017, CUI 37274340, reprezentata legal de catre dnii George Moroianu si Balas Alexandru, in calitate de Administratori.

 

B. UTILIZAREA SITE-ULUI

 

  • Utilizarea site-ului https://instahouse.ro/ (inclusiv accesul, navigarea si comandarea serviciilor de pe acest site) implica exprimarea acordului implicit in privinta respectarii termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
  • Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a opera orice modificari de continut, forma, asezare, preturi, produse, fara a fi necesara o notificare prealabila a persoanelor care utilizeaza site-ul.
  • Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a actualiza prezentul document fara o notificare prealabila a persoanelor care utilizeaza acest site. Modificarile vor intra in vigoare de la data publicarii acestora pe site.
  • Utilizatorii vor avea acces la termenii si conditiile de utilizare a site-ului.
  • Este interzis sa trimiteti, prin formularele de contact sau prin e-mail, materiale sau comentarii vulgare sau discriminatorii legate de statutul social, rasa, etnie, convingeri politice, religie sau sex, materiale pornografice de orice fel sau legate de abuzuri asupra minorilor sau violarea in orice fel a legilor romanesti si internationale.

 

C. COMUNICAREA CU REPREZENTANTII NOSTRI

 

  • In scopul imbunatatirii calitatii serviciilor noastre, ne puteti transmite sugestiile/ mentiunile/reclamatiile/sesizarile dumneavoastra prin una din urmatoarele modalitati:

 

3. CONTINUTUL SITE-ULUI SI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 

  • Administratorul site-ului declara pe propria raspundere faptul ca intreg continutul site-ului este original si ca toate resursele folosite (imagini de produs, specificatii, video, text etc.) sunt folosite cu acceptul titularului de drept, fara sa incalce legea dreptului de autor.
  • Prin accesarea acestui site, sunteti de acord ca INSTAHOUSE SHARING SOLUTIONS S.R.L este titularul exclusiv al tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra continutului acestui site, inclusiv, dar fara a se limita la fotografii, articole, clipuri de text, marci, etc.
  • In acelasi sens, sunteti de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elementele care intaresc limitele de utilizare a site-ului sau a continutului acestuia.
  • Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate, constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Toate produsele comercializate pe site, impreuna cu logo-urile afisate, sunt marci inregistrate si se bucura de toate prerogrativele conferite de legislatia comunitara in domeniul proprietatii industriale, printre care si Legea nr. 84/1998 privind marcile si indicatiile geografice. Orice utilizare fara drept constituie contrafacere si atrage raspunderea persoanei vinovate conform prevederilor legale.

 

4. DEFINITII

 

Termenii utilizati in cuprinsul prezentului document vor avea urmatoarele semnificatii:

  • Client - Orice persoana fizica cu varsta minima de 18 ani sau persoana juridica ce plaseaza o comanda de servicii de curatenie oferite de catre Platforma, prin completarea formularului aferent;
  • Comanda - Documentul electronic (formularul) care intervine ca forma de comunicare intre Client si Curatator, prin intermediul Platformei, prin care Curatatorul este de acord sa presteze serviciul de curatenie si Clientul este de acord sa primeasca acest serviciu si sa faca plata aferenta;
  • Curatator - Orice persoana care se inscrie pe Platforma InstaHouse si desfasoara ulterior activitati de curatenie la Clientii alocati de Platforma. Platforma pune la dispozitia Clientilor trei tipuri de Curatatori- Curatatori angajati cu contract individual de munca, Curatatori independenti, care colaboreaza cu Platforma in baza unor contracte de prestari servicii - studenti, menajere si firme de curatenie specializate;
  • Curatenie recurenta - Curatenie de intretinere efectuata la un anumit interval de timp, agreat de comun acord cu Curatatorul/reprezentantul Platformei;
  • Forta majora - un eveniment mai presus de controlul Partilor, care nu se datoreaza greselii sau vinei acestora, care nu putea fi prevazut la momentul efectuarii Comenzii si care face imposibila executarea si, respectiv, indeplinirea Comenzii; sunt considerate asemenea evenimente: cauze de boala, razboaie, revolutii, incendii, inundatii sau orice alte catastrofe naturale, restrictii aparute ca urmare a unei carantine, embargou, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Site-ului, erorile de operare, etc. enumerarea nefiind exhaustiva, ci enuntiativa. Nu este considerata forta majora un eveniment asemenea celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligatiilor uneia din parti;
  • Plata online - Plata realizata de catre un Client pe site-ul https://instahouse.ro/ la sfarsitul completarii formularului de comanda, prin intermediul procesatorului de plati implementat pe Platforma;
  • Platforma - Site-ul online https://instahouse.ro/ care poate fi accesat de orice persoana interesata de achizitionarea sau prestarea de servicii de curatenie si prin intermediul caruia Clientul este pus in legatura cu Curatatorul ales;
  • Profil - Sectiunea de site in care Clientul poate regasi datele de identificare ale Curatatorilor inscrisi pe Platforma;
  • Program - Intervalul de timp (respectiv zilele si orele) in care sunt disponibili Curatatorii pentru prestarea serviciilor de curatenie comandate de catre Clienti;
  • Rating - Metoda de evaluare a curatatorilor, bazata pe note de la 1 la 5;
  • Servicii - Orice serviciu de curatenie oferit de catre Societatea INSTAHOUSE SHARING SOLUTIONS SRL prin intermediul Platformei online;
  • Utilizator - Persoana fizica sau juridica ce acceseaza, navigheaza si achizitioneaza produse de pe site-ul https://instahouse.ro/.

 

5. INREGISTRARE SI INFORMATII PERSONALE

 

  • Accesarea platformei de catre Utilizatori este gratuita si nu presupune crearea unui cont personal.
  • Datele cu caracter personal ale Utilizatorilor sunt preluate numai in momentul completarii formularului de Comanda.

 

6. DESCRIEREA SERVICIILOR DE CURATENIE

 

  • Platforma InstaHouse ofera doua tipuri de servicii de curatenie, respectiv Curatenia de Intretinere si Curatenia Generala.
  • In cadrul Sectiunii https://instahouse.ro/servicii/ sunt detaliate toate aspectele care caracterizeaza fiecare tip de curatenie, cu mentionarea tuturor actiunilor care vor fi intreprinse de catre Curatator.
  • Fiecare tip de curatenie poate fi adaptat la nevoile personale ale Clientului in sensul prestarii doar a anumitor activitati din pachetul standard, caz in care Clientul va plati pretul prestabilit pentru pachetul complet, sau a unor activitati suplimentare pachetului comandat, caz in care exista posibilitatea taxarii suplimentare.
  • Estimarile de timp ale Comenzilor sunt orientative.

 

7.  MODALITATEA DE COMANDA

 

A. PLASAREA COMENZII

Comenzile se pot efectua doar online, prin completarea formularului electronic.

Vor fi acceptate doar comenzile efectuate in conditiile specificate in prezentul document.

Plasarea Comenzii se face prin parcurgerea urmatorilor pasi:

– Utilizatorul acceseaza unul din butoanele „Comanda curatenie” sau „Comanda acum”;

– In urma acestei operatiuni, se va deschide formularul de Comanda, care este structurat in 5 pasi:

 

  • Detaliile task-ului - alegerea tipului de curatenie dorit, indicarea detaliilor despre imobilul unde se va face curatenia, exprimarea optiunii privind produsele de curatenie;
  • Informatiile tale - furnizarea informatiilor legate de:

*  intervalul la care se va repeta curatenia (one time buy/saptamanal/la doua saptamani/lunar);

*  data si ora la care trebuie sa se prezinte Curatatorul la imobilul indicat de Client;

*  Observatii cu privire la detaliile specifice pe care trebuie sa le aiba in vedere Curatatorul.

  • Alege profilul- in aceasta sectiune Clientul va putea consulta o lista cu toti Curatatorii disponibili pentru curatenie in ziua si ora indicata la pasul anterior. Fiecare Curatator are un profil in care sunt afisate poza, numele si prenumele, o scurta descirere personala, numarul de curatenii prestate pana la momentul respectiv si experienta in domeniu, rating si review de la clientii anteriori, pret.
  • Introducerea datelor personale ale Clientului- Nume, Prenume, Denumire Societate, Adresa, Telefon, E-mail;
  • Plateste online- in aceasta sectiune Clientul efectueaza plata Comenzii, prin intermediul soft-ului de plati Paylike (https://paylike.ro/), conform regulilor expuse mai jos, la Sectiunea Modalitatea de Plata.

 

  • Nu este permis Utilizatorului sa contacteze Curatatorul dorit in afara sistemului reglementat de prezenta Platforma, in scopul rezervarii unor servicii de curatenie oferite de Curatator prin intermediul Platformei InstaHouse. Orice incercare de acest gen va fi soldata cu emiterea unei interdictii de acces a Platformei pentru Utilizatorul respectiv.
  • Clientul este obligat sa se asigure ca poate fi contactat telefonic de catre Curatator pe numarul telefonic furnizat in formularul de Comanda.

 

B. CONFIRMAREA COMENZII

  • Dupa realizarea Platii, Clientul va primi pe E-mail factura aferenta serviciilor comandate, precum si o confirmare cu sumarul comenzii efectuate.
  • Factura fiscala trebuie sa contina toate informatiile obligatorii conform normelor legale in vigoare.
  • Confirmarea efectiva a Comenzii este conditionata de completarea corecta a datelor din formularul special, precum si de efectuarea platii.

 

C. REFUZUL UNEI COMENZI

Administratorul Platformei isi rezerva dreptul de a refuza in orice moment o comanda, fiind exonerat de orice raspundere fata de Client.

– Refuzul unei Comenzi poate interveni in una din urmatoarele situatii:

  • Curatatorul preferat de Client nu este disponibil, iar Clientul nu doreste sa opteze pentru un alt Curatator;
  • A aparut o eroare in ceea ce priveste pretul sau specificatiile/descrierea serviciului;
  • Datele introduse in formularul de comanda de catre Client nu pot fi procesate;
  • Plata Comenzii nu a fost efectuata;
  • In cazul in care Curatatorul preferat de Client a mai prestat servicii de curatenie pentru Clientul respectiv si drepturile/imaginea acestuia au fost afectate sau siguranta i-a fost pusa in pericol;
  • In cazul in care Curatatorul refuza optiunea Clientului- in acest din urma caz, Clientului i se vor pune la dispozitie alte optiuni.

In cazul in care intervine refuzul unei Comenzi, Clientul va fi instiintat prin e-mail cu privire la motivul refuzului si solutiile pe care le ofera Platforma pentru perfectarea unei alte Comenzi.

 

D. DEPLASAREA CURATATORULUI LA ADRESA INDICATA DE CATRE CLIENT

 

Conform politicii agreate cu Curatatorii, deplasare acestora la sediul Clientului se va face in intervalul orar inscris pe site, respectiv:

  • Luni-Vineri: 9am-8pm
  • Sambata: 9am-6pm
  • Duminica: 9am-5pm

 

  • Curatatorul se va deplasa la adresa si in intervalul orar indicate de catre Client, conform datelor inscrise in formularul de Comanda.
  • Clientul este obligat sa asigure accesul Curatatorului in imobilul dorit la data si orele agreate cu Curatatorul si sa isi asume o intarziere din partea Curatatorului de maxim 30 de min.
  • In cazul in care datele inscrise in formularul de Comanda nu sunt corecte, Platforma nu isi asuma responsabilitatea pentru imposibilitatea prestarii serviciului de curatenie la adresa si in intervalul orar dorite de Client.
  • In cazul in care Curatatorul nu se poate deplasa la adresa si ora indicate de Client din motive subiective- cauze de boala, probleme personale, etc., Platforma va pune la dispozitia Clientului un alt Curatator, transmitand in acest sens un email in prealabil catre Client. In cazul in care Clientul nu este de acord cu noul Curatator, acesta poate anula Comanda efectuata.

Clientul este obligat sa aiba un comportament decent in prezenta Curatatorului si sa nu afiseze un comportament obscen, ofensator, agresiv, rasist, amenintator, hartuitor, cu conotatii sexuale sau de natura a-l incuraja pe Curatator sa desfasoare activitati ilegale.

 

 

8. DESFASURAREA ACTIVITATILOR DE CURATENIE

 

  • Curatatorul are obligatia de a executa serviciile prevazute in contract cu profesionalismul si promptitudinea cuvenite angajamentului asumat.
  • La sosirea Curatatorului, Clientul este obligat sa ii prezinte acestuia zonele in care trebuie sa desfasoare activitatea de curatenie si sa ii aduca la cunostinta toate sursele de pericol existente in imobil – inclusiv dar fara a se limita la: butelii nefunctionale, focuri deschise, aragaz nefunctional, etc.
  • Curatatorul poate refuza desfasoarea activitatilor care ii pun in pericol sanatatea si integritatea corporala, inclusiv dar fara a se limita la stergerea geamurilor pe exterior la inaltimi mari, focuri deschise, fire electrice, sau alte echipamente care functioneaza necorespunzator.
  • Clientul este obligat sa fie prezent in imobil cu 10 min. inainte de terminarea Curateniei, iar la momentul terminarii sedintei de curatenie sa se asigure ca imobilul a fost predat in mod corespunzator, fara lipsuri, iar activitatea de curatenie s-a desfasurat in conformitate cu cerintele agreate de parti.

 

9. PRETURI SI MODALITATEA DE PLATA

 

  • Preturile serviciilor de curatenie sunt cele mentionate pe site-ul web, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta.
  • Preturile serviciilor de curatenie sunt dinamice si sunt stabilite in functie de criterii personale subiective, respectiv: experienta Curatatorului, numar de curatenii efectuate, review de la Clienti, s.a.m.d.
  • Totodata, preturile serviciilor de curatenie se vor situa intre limitele 80 lei - 1.000 lei.
  • In cazul in care intervine o eroare in ceea ce priveste pretul indicat pe site, Clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil printr-un email, oferindu-i-se posibilitatea de a reconfirma Comanda la pretul corect sau de a o anula. In cazul imposibilitatii contactarii Clientului, Comanda se considera anulata, iar in situatia in care Clientul a achitat deja pretul serviciului, i se va restitui suma achitata.
  • Preturile sunt afisate pe site in lei.
  • Preturile afisate pe site nu includ TVA.
  • Preturile afisate pe site pot fi modificate in orice moment, insa acest lucru nu va avea niciun efect asupra Comenzilor pentru care s-a transmis catre Client confirmarea acesteia.
  • Plasarea Comenzii este conditionata de efectuarea platii.
  • Plata serviciilor se poate face online, utilizand cardurile Visa, Mastercard, etc. utilizand sistemul paylike (https://paylike.ro).
  • Plata serviciului de curatenie se va face in moneda Lei. In acest sens, Clientul va introduce datele cardului conform instructiunilor oferite de soft-ul de plata.
  • In cazul in care Clientul opteaza pentru curatenie recurenta, contravaloarea serviciului de curatenie va fi retrasa automat din contul furnizat pe Platforma, in ziua Comenzii, sens in care Clientul isi exprima in mod expres acordul, prin acceptarea prezentului document de Termeni si conditii.

Dupa realizarea Platii, Clientul va primi pe E-mail factura aferenta serviciilor comandate, precum si o confirmare cu sumarul comenzii efectuate.

 

 

10. ANULAREA COMENZII

 

Clientul poate anula Comanda efectuata cu cel putin 24 de ore inainte de data stabilita pentru prestarea serviciului de curatenie. In acest caz, Clientului i se va rambursa costul platit pentru serviciul de curatenie ales.

Anularea Comenzii se poate face oricand, in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care Curatatorul ales de Client nu este disponibil, iar Clientul nu este de acord cu un alt Curatator propus de Platforma pentru indeplinirea serviciului de curatenie ales;
  • In cazul in care a intervenit o eroare de pret, iar Clientul nu doreste sa reconfirme Comanda dupa luarea la cunostinta a pretului corect;
  • In cazul in care intervine o eroare de pret, iar Clientul nu poate fi contactat pentru a fi instiintat cu privire la acest aspect;
  • In caz de interventie a unei situatii de forta majora.

 

11. RASPUNDERE

 

  • Platforma nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres, pentru continutul de pe Site, pentru continutul oferit de partenerii sai sau de Utilizatorii Site-ului. Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratetea si increderea in Site si va incerca sa corecteze erorile si omisiunile cat mai repede posibil.

 

  • Cu toate acestea, Platforma nu este responsabila pentru inadvertente, erori sau omisiuni in cadrul informatiilor furnizate de catre partenerii Platformei/Curatatori si/sau de catre Utilizatori precum si pentru corectitudinea si exactitatea acestor informatii.

 

  • In mod expres, Utilizatorii Site-ului sunt de acord sa exonereze de raspundere Platforma pentru orice actiune judiciara sau extrajudiciara, care provine ca urmare a utilizarii incorecte sau frauduloase a Site-ului. Pentru caz de forta majora, reprezentantii Platformei sau Curatatorii sunt exonerati total de raspundere, Utilizatorii sunt de acord sa protejeze si sa asigure Platforma impotriva oricaror cereri, pretentii, actiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri (incluzand, fara nici un fel de limitare, onorariile avocatilor), cheltuieli, judecati, decizii, amenzi, regularizari sau alte obligatii rezultate sau relationate cu orice alta actiune a Utilizatorului in legatura cu utilizarea Platformei sau orice alt aspect relationat de Platforma.

 

  • In ceea ce priveste serviciile de curatenie furnizate, Platforma nu isi asuma nicio raspundere pentru situatiile independente de vointa reprezentantilor si/sau angajatilor proprii, incluzand dar fara a se limita la: impedimente de forta majora, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, conditii meteo nefavorabile si altele asemenea.

 

  • Platforma nu poate fi facuta responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Platforma/Curatator a oricarei obligatii conform Comenzii efectuata de catre Client.

 

  • Platforma va fi raspunzatoare strict de executia serviciilor prestate de Curatatorii angajati cu contract individual de munca, nefiind raspunzatoare in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile asumate sau le indeplinesc defectuos, cauzand prejudicii Clientilor. In acest sens, Platforma nu va fi raspunzatoare pentru daune materiale- stricaciuni, furt, vandalizare a bunurilor din imobilul respectiv, pagube cauzate de incendii, inundatii, precum si orice alt eveniment care poate fi imputat Curatatorului. De asemenea, nu se poate antrena raspunderea Platformei in cazul in care Curatatorul independent nu respecta obligatiile de confidentialitate si discretie privind imobilul Clientului, precum si bunurile, informatiile, documentele cu care intra in contact.

 

  • In cazul prejudiciilor cauzate de proprii angajati, daca acestea nu se datoreaza intentiei sau culpei grave, ci doar imprudentei sau neglijentei acestora, Platforma va suporta contravaloarea prejudiciilor in limita unei sume de 5.000 Euro.

 

  • In cazul in care Curatatorii independenti nu au efectuat instructajul PSI sau SSM, Platforma nu poate fi raspunzatoare pentru neindeplinirea acestor obligatii prevazute de lege.

 

  • Politica site-ului trebuie preluata ca atare, fara nicio conditie, declaratie sau garantie de orice fel cu privire la site, sau continutul acestuia (inclusiv orice text, grafice, reclame, link-uri sau alt element). In consecinta, in masura maxima permisa de lege, vom exclude toate garantiile, incluzand, dar fara a ne limita la conditiile prevazute de lege in limite satisfacatoare. De asemenea, nu putem oferi nicio garantie cu privire la virusii de continut de pe acest site. Prin urmare, toate obligatiile de garantie si raspundere vor fi reduse in conformitate cu limita statutara maxim admisibila.

 

12. RECLAMATII

 

  • Reclamatiile pot fi efectuate atat prin telefon, la numerele afisate pe site 0740-305-054; 0745-922-626, cat si prin e-mail comenzi@instahouse.ro.
  • Toate reclamatiile vor fi solutionate in termen de 30 de zile lucratoare de la data receptionarii, sens in care petentul va primi un raspuns scris.
  • Orice alta problema cauzata de serviciile prezentate pe Platforma si care nu este deja tratata de niciun articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre Utilizator.

 

13. LEGISLATIA APLICABILA SI JURISDICTIA

 

  • Utilizarea site-ului web este guvernata de legislatia romana.
  • Orice litigii aparute intre Utilizator/Client si Platforma/Curatatorul angajat al Platformei vor fi solutionate pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti competente aflate in raza teritoriala a Administratorului site-ului.

 

14. ALTE CLAUZE

 

  • Acceptarea Termenilor si Conditiilor de Utilizare a Platfomei InstaHouse pentru accesarea serviciilor de curatenie oferite, reprezinta intelegerea partilor si tine loc de acord scris. Utilizatorul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.
  • Este interzisa orice intelegere verbala incheiata intre reprezentantii Platformei si Utilizatori, care nu respecta conditiile enuntate in prezentul document.
  • Sunteti de acord cu privire la faptul ca sunteti singurul responsabil cu privire la informatiile pe care le uploadati pe site, precum si pentru toate rezultatele si informatiile pe care le obtineti, iar toate garantiile, conditiile si termenii expliciti sau impliciti, statutari sau de alta natura sunt excluse de la extindere in masura permisa de lege.

 

 

Utilizati platforma InstaHouse cu incredere!